Novice

08.01.2020

Uspeh modelnih serij SUV je pripeljal družbo Volvo Cars do šestega zaporednega prodajnega rekorda in več kot 700.000 prodanih avtomobilov

Družba Volvo Cars je v letu 2019 dosegla nov, šesti zaporedni globalni prodajni rekord in prvič v svoji 93-letni zgodovini presegla mejo 700.000 prodanih vozil. S 705.452 prodanimi avtomobili, kar pomeni 9,8 odstotno povečanje v primerjavi z letom 2018, je dosegla najvišjo rast v vseh regijah.

 

Nov prodajni mejnik temelji na stalnem močnem povpraševanju po nagrajeni seriji vozil družbe Volvo Cars. Pri tem so se še posebej izkazali trije modeli SUV, saj je družba, na sicer umirjenem avtomobilskem trgu, zvišala svoj tržni delež na Kitajskem, v ZDA in Evropi.

 

Prav tako je zabeležila veliko povpraševanje po elektrificiranih vozilih, tako v smislu registrirane prodaje kot maloprodajnih naročil. Skupno je družba Volvo Cars v letu 2019 prodala 45.933 priključnih hibridov oziroma 22,9 odstotka več kot leto poprej in dvakrat več kot leta 2017.

 

»Zelo sem zadovoljen, da smo prvič v naši zgodovini prodali več kot 700.000 vozil, pri tem pa zvišali tržni delež v vseh naših osrednjih prodajnih regijah,« je povedal izvršni direktor Håkan Samuelsson. »V letu 2020 želimo graditi na tem pozitivnem trendu z lansiranjem serije električnih in hibridnih vozil Recharge.«

 

Družba Volvo Cars je dober mesec pred zaključkom leta presegla svoj letni rekord 642.253 prodanih vozil iz leta 2018, kar priča o uspešnosti njenega portfelja in prodaje v letu 2019. December je bil s 23,4 odstotnim povečanjem oziroma 74.239 prodanimi vozili najboljši prodajni mesec doslej.

 

Na Kitajskem je družba Volvo Cars v letu 2019 prodala 154.961 vozil oziroma 18,7 odstotka več kot leto poprej in zlahka presegla rast celotnega trga. Rezultat je najboljši v zgodovini družbe Volvo Cars na Kitajskem in predstavlja največji obseg prodaje, kar jih je dosegla na enem trgu.

 

V Združenih državah Amerike je Volvo Cars prodal 108.234 vozil in s tem prvič po letu 2007 presegel mejo 100.000 prodanih avtomobilov v enem letu. V primerjavi z letom 2018 se je prodaja povečala za 10,1 odstotka.

 

V Evropi je bila še posebej uspešna v Nemčiji, kjer je družba sploh prvič prodala več kot 50.000 vozil, medtem ko je v Združenem kraljestvu dosegla najboljši rezultat po letu 1990.

 

V Adria regiji je Volvo Cars v letu 2019 dobavil 1.536 vozil in dosegel 22,4 odstotno rast v primerjavi z 2018. Od leta 2015 v regiji družba beleži 33 odstotno povprečno letno rast.

 

XC60 SUV še naprej ostaja najbolje prodajan Volvo na globalni ravni, sledita pa mu XC40 SUV in XC90 SUV, medtem ko sta limuzina in karavan iz serij 90 in 60 prav tako prispevala k rasti prodaje na Kitajskem in v Evropi.

 

Letos bo družba Volvo Cars na trge po vsem svetu poslala svojo serijo Recharge. Ime Recharge bo zajemalo vse modele Volvo s povsem električnim ali priključnim hibridnim pogonskim sklopom.

 

Družba Volvo Cars želi s serijo Recharge še povečati prodajo svojih elektrificiranih vozil in na različne načine spodbuditi voznike priključnih hibridov, da v največji možni meri uporabljajo način Pure. Volvo Cars želi s priključnimi hibridi leta 2020 doseči 20 odstotkov celotne prodaje.

 

Vsak Volvo v modelni seriji, od kompaktnega XC40 SUV, Volva serije 60 do reprezentativnega modela družbe, velikega XC90 SUV, je na voljo tudi v izvedbi Recharge. Volvo Cars je edini proizvajalec avtomobilov, ki bo ponudil priključno izvedbo za vsak svoj model. Kmalu bo kupcem na voljo tudi XC40 Recharge P8, prvi povsem električni avtomobil družbe Volvo Cars.

 

Spodaj je prikazan podroben razrez prodaje po regijah.  

 

 

December

Januar-december

 

2018

2019

Sprememba

2018

2019

Sprememba

Evropa

29.469

34.224

16,1 %

317.838

340.605

7,2 %

Kitajska

11.868

16.908

42,5 %

130.593

154.961

18,7 %

ZDA

8.826

12.360

40 %

98.263

108.234

10,1 %

Drugi trgi

9.994

10.747

7,5 %

95.559

101.652

6,4 %

Skupaj

60.157

74.239

23,4 %

642.253

705.452

9,8 %

 

Leta 2019 je bil XC60 z 204.965 prodanimi avtomobili najuspešnejši model (2018: 187.339 avtomobilov), sledila sta mu XC40 s 139.847 prodanimi vozili (2018: 75.828 avtomobilov) in XC90 s 100,729 avtomobili (2018: 94,182 avtomobilov).

Povprečna poraba goriva: 4,4 – 8,3 l/100 km. Emisije CO2: 117 - 192 g/km. Emisijska stopnja: EURO 6d-TEMP-ISC. Emisije NOx: 0,0137 - 0,0671 g/km. Vrednost specifične emisije trdnih delcev pri dizelskih motorjih: 0,00011 - 0,00078 g/km, število delcev: 0,08 E+11 – 5,41 E+11. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Cene ne vsebujejo stroška kovinske barve in priprave vozila. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Slike so simbolične. Več informacij o ponudbi pri pooblaščenem Volvo prodajnem zastopniku. KMAG d.o.o., Leskoškova 2, 1000 Ljubljana

Volvo in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Več o piškotkih.

Sprejmem