Novice

06.03.2020

Zakaj so vozila Volvo varna za vsako telo, moško ali žensko

Raznolikost in vključenost sta ključni prvini v kulturi družbe Volvo Cars. Ti vrednoti sta uveljavljeni v celotni družbi in opazni na vseh področjih njenega delovanja. Uspeh družbe Volvo Cars temelji na moči in spoznanjih, ki izhajajo iz različnih podlag, vidikov in izkušenj.

 

 

Ta miselnost je vidna tudi v njenem pristopu k varnosti in je eden od ključnih razlogov za vodilni položaj Volvo Cars na področju varnosti. Pri razvijanju čim bolj varnih vozil si varnostni inženirji vedno prizadevajo izdelati avtomobile, ki bodo enako varni za vse, tako za moške kot za ženske, in se pri tem osredotočajo na najbolj ogrožene skupine.

 

Enaka varnost za vse ni tako samoumevna, kot se zdi. Ženske so bolj izpostavljene tveganju za poškodbe v prometnih nesrečah. To gre pripisati naravnim razlikam v anatomiji in moči, pa tudi ker so bili zgodovinsko gledano moški (kot na številnih drugih področjih) normativ na področju varnosti pri trku, kar dokazuje večina testnih lutk. Vendar to ne velja za Volvo Cars.

 

Na podlagi več kot 50 let raziskav področja varnosti pri dejanskih prometnih nesrečah je družba Volvo Cars ugotovila, katere poškodbe utrpijo moški, ženske in otroci pri različnih trkih, in to znanje prenesla v svoj varnostni inženiring.

 

Družba svoje znanje in ugotovitve deli tudi z drugimi in ima dolgo tradicijo tesnega sodelovanja z vladami, regulatornimi organi in drugimi raziskovalci s ciljem povečati prometno varnost za vse.

 

»Zavedamo se, da moramo za varnost vsakega telesa upoštevati spol, starost, velikost in njegovo obliko,« je dejala Lotta Jakobsson, ena od najbolj izkušenih strokovnjakinj na področju varnosti pri družbi Volvo Cars. »Prizadevamo si kar najbolje razumeti osnovne vidike in to znanje uporabiti pri razvoju varnostnih elementov in sistemov v naših vozilih, kar dokazujejo številne inovacije, ki skrbijo za varnost moških in žensk v vozilih Volvo.«

 

Leta 1970 je bila pri družbi Volvo ustanovljena raziskovalna skupina za področje prometnih nesreč. Doslej je skupina zbrala in analizirala podatke več kot 40.000 vozil in 70.000 potnikov. To ji je omogočilo razvoj in izvedbo številnih inovativnih sistemov, ki jih danes ponuja v vozilih Volvo. Inovacije, kot so sistem zaščite vratu WHIPS, sistem za zaščito med stranskim trčenjem (SIPS) in napihljiva varnostna zavesa, so opisane spodaj:

 

  • V primerjavi z moškimi so ženske zaradi razlik v anatomiji na splošno bolj izpostavljene poškodbam v primeru trka od zadaj. Vendar ne na sedežu Volvo, ki je opremljen s sistemom zaščite vratu (WHIPS) ter združuje robustni vzglavnik in preudarno obliko za podporo glave in hrbta ter s tem zagotavlja zaščito vratu. Tehnologija po prvotnem sorazmerno velikem upadu poškodb žensk v vozilih Volvo s sistemom WHIPS zdaj zagotavlja primerljivo raven tveganja za poškodbe pri trku od zadaj pri moških in ženskah in je prepolovila tveganje za dolgotrajne poškodbe v primerjavi s prejšnjimi vozili Volvo.

 

  • Ženske imajo večjo verjetnost kot moški, da v prometni nesreči utrpijo poškodbe prsnega koša zaradi razlik v skeletni moči. Za optimalno zaščito družba Volvo Cars stalno razvija konstrukcijo svojih vozil in je za zmanjšanje posledic za potnike vgradila stranske zračne blazine. Sistem za zaščito med stranskim trčenjem (SIPS) je osnovan na inteligentni konstrukciji, ki povečuje splošno varnost. Sistem SIPS skupaj z zračno blazino za zaščito trupa med stranskim trkom zmanjšuje hude poškodbe prsnega koša pri moških in ženskah za več kot 50 % v primerjavi z vozili Volvo pred uvedbo te tehnologije.

 

  • Tudi pri razvoju napihljive zračne zavese (IC) je bil poudarek na ženskah. Zaradi razlik v višini sistem IC pokriva celotno okensko steklo in predstavlja ključni varnostni element, ki zagotavlja pomembno zaščito za glavo v primeru stranskega trka. Sistem IC skupaj s sistemom SIPS in zračno blazino za zaščito trupa pri stranskem trku zmanjšuje tveganje za hude poškodbe glave za približno 75 % v primerjavi z vozili Volvo pred uvedbo sistema SIPS. IC je bila prva zračna blazina, ki je izboljšala zaščito potnikov na sprednjih in zadnjih sedežih.

 

  • Da bi dobili več podatkov o odzivanju nosečnic pri trku, so pri Volvo Cars razvili prvo virtualno testno lutko povprečne velikosti. Računalniški model omogoča preučevanje področij, kot so premikanje potnika in način zaščite, ki jo varnostni pas nudi ženski in plodu.

 

 

Najnovejši podatki raziskav družbe Volvo Cars so poudarili relativno pomembnost zaščite ledvenega dela hrbtenice oziroma spodnjega dela hrbta pri vseh ljudeh, ne glede na spol in velikost. Nadaljnje analize in študije se osredotočajo na kompleksnost prometnih nesreč, kjer vozilo zapelje s ceste, in s tem povezane poškodbe. Razvita tehnologija, ki je bila prvič vgrajena v XC90 in je zdaj vključena v vsa vozila, izdelana na podlagi prilagodljive produktne arhitekture (SPA), absorbira energijo na sedežih, kar precej presega zakonske varnostne zahteve, ki jih morajo upoštevati izdelovalci avtomobilov.

 

Več informacij o pristopu družbe Volvo Cars k področju varnosti in izmenjavi spoznanj o varnejših avtomobilih za vsakogar je na voljo na tej povezavi: https://www.volvocars.com/intl/why-volvo/human-innovation/future-of-driving/safety/cars-safe-for-all

 

 

-------------------------------

 

Skupina Volvo Car v letu 2019

Za poslovno leto 2019 je skupina Volvo Car zabeležila dobiček iz poslovanja v višini 14,3 milijarde švedskih kron (v letu 2018 14,2 milijarde švedskih kron). Prihodki v tem obdobju so znašali 274.1 milijarde švedskih kron (252.7 milijarde švedskih kron). V celotnem letu 2019 je svetovna prodaja dosegla rekordnih 705,452 (642,253) avtomobilov, kar je 9,8 odstotka več kot v letu 2018. Rezultati poudarjajo celovito preoblikovanje financ in poslovanja podjetja Volvo Cars v zadnjih letih, s čimer se podjetje pozicionira za naslednjo fazo rasti.

 

O skupini Volvo Car

Volvo je bil ustanovljen leta 1927. Danes je Volvo Cars ena najbolj znanih in uglednih avtomobilskih blagovnih znamk na svetu s prodajo 642.253 avtomobilov leta 2018 v približno 100 državah. Volvo Cars je od leta 2010 v lasti kitajske skupine Zhejiang Geely Holding.

 

V letu 2019 je Volvo Cars v povprečju zaposloval približno 41.500 (41.500) zaposlenih s polnim delovnim časom. Sedež podjetja Volvo Cars, razvoj izdelkov, trženje in upravljanje se večinoma nahajajo v Göteborgu na Švedskem. Sedež Volvo Cars za Kitajsko se nahaja v Šanghaju. Glavne tovarne za proizvodnjo avtomobilov se nahajajo v Göteborgu (Švedska), Gentu (Belgija), Južni Karolini (ZDA), Chengduju in Daqingu (Kitajska), medtem ko se motorji izdelujejo v Skövdeju (Švedska) in Zhangjiakou (Kitajska), deli karoserije pa v Olofströmu (Švedska).

 

Skladno s svojim novim ciljem želi družba Volvo Cars svojim strankam zagotoviti svobodo gibanja na oseben, trajnosten in varen način. To poslanstvo se odraža v številnih poslovnih ambicijah: na primer, do sredine tega desetletja želi doseči, da bodo polovico njegove svetovne prodaje predstavljala povsem električna vozila, drugo polovico pa neposredno poslovanje s potrošniki. Volvo Cars je prav tako zavezan nenehnemu zmanjševanju emisij ogljika s ciljem, da bi do leta 2040 postal podnebno nevtralno podjetje.

 

 

Povprečna poraba goriva: 4,4 – 8,3 l/100 km. Emisije CO2: 117 - 192 g/km. Emisijska stopnja: EURO 6d-TEMP-ISC. Emisije NOx: 0,0137 - 0,0671 g/km. Vrednost specifične emisije trdnih delcev pri dizelskih motorjih: 0,00011 - 0,00078 g/km, število delcev: 0,08 E+11 – 5,41 E+11. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Cene ne vsebujejo stroška kovinske barve in priprave vozila. Za tipkarske napake ne odgovarjamo. Slike so simbolične. Več informacij o ponudbi pri pooblaščenem Volvo prodajnem zastopniku. KMAG d.o.o., Leskoškova 2, 1000 Ljubljana

Volvo in piškotki

S tehnologijo piškotkov (cookies) vam omogočamo kar najboljše doživetje naše spletne strani. Podatki pridobljeni preko piškotkov so anonimni. Prosimo označite ali se strinjate z uporabo te tehnologije. Več o piškotkih.

Sprejmem